Service en contact
Kun je het antwoord op jouw vraag niet vinden? Wij helpen je graag verder. Je kunt mailen naar support@lindenhaeghe.nl of bellen naar 030 – 693 23 48 (tussen 9u-17u). Heb je vragen over de fusie? Kijk op fusie.lindenhaeghe.nl.
Service en contact

Ik heb mijn subsidieaanvraag ingediend. Wat nu?

Wanneer jij een subsidieaanvraag bij het UWV hebt ingediend, zal je even moeten wachten op bericht vanuit het UWV of het STAP-budget al dan niet wordt toegekend. Dit kan enkele dagen duren.

Ontvang jij van het UWV een officiële toekenning?
Eenmaal een officiële toekenning van het UWV binnen? Dan hoef je nog even niets te doen en ontvang je vanzelf een bevestiging van Lindenhaeghe. Houd er rekening mee dat dit even kan duren. Lindenhaeghe zal immers eerst nog de bevestiging van het UWV moeten ontvangen en verwerken. Het is niet nodig om de ontvangen bevestiging van het UWV naar Lindenhaeghe door te sturen. Jouw geduld wordt mogelijk even op de proef gesteld, maar je zal vanzelf een bevestiging van ons ontvangen! Jouw plek in de klas blijft uiteraard gereserveerd.

Heb jij ook vanuit Lindenhaeghe de officiële bevestiging mogen ontvangen? Dan kan jouw opleidingstraject beginnen!

Is de subsidieaanvraag afgekeurd?
Heb jij van het UWV bericht ontvangen dat de subsidieaanvraag is afgekeurd? Dan kun je het uiteraard nogmaals proberen. Je kunt ervoor kiezen om een volledig nieuwe aanmelding te plaatsen. Of je kunt ervoor kiezen om, indien jouw aanmeldbewijs de volgende aanvraagtermijn nog geldig is, deze nogmaals in te dienen bij de opening van de nieuwe aanvraagtermijn. Meer hierover lees je in de veelgestelde vraag.

Veelgestelde vragen: STAP-regeling
Terug naar service en contact