Service en contact
Kun je het antwoord op jouw vraag niet vinden? Wij helpen je graag verder. Je kunt mailen naar support@lindenhaeghe.nl of bellen naar 030 – 693 23 48 (tussen 9u-17u). Heb je vragen over de fusie? Kijk op fusie.lindenhaeghe.nl.
Service en contact

Moeten mijn persoonsgegevens op mijn STAP-aanmeldingsbewijs exact overeenkomen met de gegevens op mijn identiteitsbewijs?

Ja. Het is belangrijk dat de gegevens die op jouw STAP-aanmeldingsbewijs staan exact overeenkomen met de persoonsgegevens zoals vermeld op jouw identiteitsbewijs. Deze gegevens vul je in gedurende het bestelproces. Houd jouw identiteitsbewijs dus bij de hand en neem de gegevens nauwkeurig over!

Staan er toch foute persoonsgegevens op het STAP-aanmeldingsbewijs? Neem dan zo snel mogelijk contact op met onze Supportafdeling en geef de wijzigingen door. Houd er rekening mee dat er €25,- in rekening gebracht wordt als de persoonsgegevens op het aanmeldingsbewijs achteraf aangepast dienen te worden.

Veelgestelde vragen: STAP-regeling
Terug naar service en contact