- Wft
- PE
-
Opleidingen
- Opleidingen
-
Financiele opleidingen
- Financiele opleidingen
- Compliance en CDD
- Erkend Financieel Adviseur EFA | SEH
- Estate Planner
- Financieel Planner CFP/FFP
- Hypothecair Planner
- Klantcontact & binnendienst
- MiFID
- Neurolinguïstisch Programmeren (NLP)
- Schuldhulpverlener, Budgetcoach & Bewindvoerder
- Zakelijke financiering
- Bekijk alle Financiele opleidingen
- PE SEH | PE SHV | PE CFP/FFP
- Examens
- Permanent Actueel
- Incompany
- Studeren met subsidie
Service en contact
Kun je het antwoord op jouw vraag niet vinden? Wij helpen je graag verder. Je kunt ons mailen of bellen.

- Home
- Service en contact
- STAP-regeling
- Moeten mijn persoonsgegevens op mijn STAP-aanmeldingsbewijs exact overeenkomen met de gegevens op mijn identiteitsbewijs?
Moeten mijn persoonsgegevens op mijn STAP-aanmeldingsbewijs exact overeenkomen met de gegevens op mijn identiteitsbewijs?
Ja. Het is belangrijk dat de gegevens die op jouw STAP-aanmeldingsbewijs staan exact overeenkomen met de persoonsgegevens zoals vermeld op jouw identiteitsbewijs. Deze gegevens vul je in gedurende het bestelproces. Houd jouw identiteitsbewijs dus bij de hand en neem de gegevens nauwkeurig over!
Staan er toch foute persoonsgegevens op het STAP-aanmeldingsbewijs? Neem dan zo snel mogelijk contact op met onze Supportafdeling en geef de wijzigingen door. Houd er rekening mee dat er €25,- in rekening gebracht wordt als de persoonsgegevens op het aanmeldingsbewijs achteraf aangepast dienen te worden.
Veelgestelde vragen: STAP-regeling
- Voor welke opleidingen geldt nou wél STAP-subsidie en voor welke niet?
- Ik heb een mail ontvangen dat mijn opleiding niet meer boekbaar is met STAP
- Mijn STAP-budget is al (langer geleden) toegekend. Heeft de subsidiewijziging invloed op mij?
- Ik lees iets over een subsidiewijziging. Geldt dit ook voor mij?
- Hoe kan ik het STAP-budget aanvragen?
- Ik wil mijn aanmelding wijzigen. Wat nu?
- Ik wil mijn subsidieaanvraag annuleren. Kan dat?
- Mijn subsidieaanvraag is afgekeurd. Wat nu?
- Ik kom niet door de wachtrij van het UWV heen. Wat nu?
- In welke aanvraagtermijn moet ik mijn subsidieaanvraag indienen?
- Is er een plicht om de opleiding of training af te ronden?
- Wat is het STAP-budget?
- Voor wie is het STAP-budget?
- Moet de startdatum van de opleiding of training binnen de aanvraagtermijn vallen?
- Wat is het beoordelingstermijn van het UWV?
- Hoe werkt de STAP-regeling?
- Wat als de kosten van mijn gekozen opleiding hoger of lager dan €1000,- zijn?
- Kan er ook een los examen geboekt worden met het STAP-budget?
- Worden de arrangementskosten ook gesubsideerd?
- Kun je ook een STAP-budget aanvragen voor meerdere producten?
- Moeten mijn persoonsgegevens op mijn STAP-aanmeldingsbewijs exact overeenkomen met de gegevens op mijn identiteitsbewijs?
- Hoe wordt er gefactureerd (met/zonder btw)?
- Welke opleidingen of trainingen kan ik volgen met het STAP-budget?
- Kan ik op een wachtlijst geplaatst worden?
- Wat gebeurt er nadat de opleiding of training is afgerond?
- Is er onbeperkt plek?
- Ik heb mijn subsidieaanvraag ingediend. Wat nu?
- Ik heb een andere datum/locatie/opleiding geselecteerd bij het indienen van de subsidieaanvraag. Wat nu?
- Wat is mijn studentnummer?