
Ik heb problemen met inloggen. Wat moet ik doen?
Wanneer het inloggen niet lukt, kunnen er meerdere problemen aan de orde zijn.
Onjuist wachtwoord
Ben jij je wachtwoord kwijt? Of voldoet deze niet meer aan de systeemeisen? Dan kun je eenvoudig een nieuw wachtwoord aanvragen:
- Stap 1: Klik rechtsboven op het blokje ‘Login’
- Stap 2: Klik op ‘wachtwoord vergeten’
- Stap 3: Vul (het bij ons bekende) e-mailadres in. Heb jij meerdere accounts? Gebruik dan je cursistennummer. Deze vind je in de bevestigingsmail van je bestelling.
- Stap 4: Je ontvangt binnen een uur een e-mail met daarin een link om je wachtwoord opnieuw in te stellen. Ontvang je geen mail? Check dan je spam-box.
Verouderde of onbekende browser
De Online Leeromgeving werkt niet optimaal wanneer je gebruik maakt van een andere browser dan Internet Explorer, Firefox of Chrome. Heb je problemen met inloggen? Wellicht lukt het wél als je een van de genoemde browsers gebruikt. Ook het werken met een oudere browserversie kan voor problemen zorgen.
Zeker weten dat de Online Leeromgeving goed functioneert? Gebruik dan de laatste versie van Chrome.
Cookie-geschiedenis
Cookies worden gebruikt om gegevens vast te houden. Soms zorgen cookies er echter ook voor dat je na een update niet meer kunt inloggen. Verwijder dan de cookies als volgt:
Internet Explorer
Ga naar het menu Extra > Internetopties > tab Algemeen. Klik onder Browsegeschiedenis op Verwijderen. Je wilt misschien niet alles verwijderen. Zorg in ieder geval dat ‘Cookies’ aangevinkt staat en klik op Verwijderen.
Firefox
Klik op het blokje met 3 streepjes rechtsboven > klik op 'Opties' > selecteer 'individuele cookies verwijderen' > klik op 'Alle cookies verwijderen'.
Chrome
Klik op het blokje met 3 streepjes rechtsboven. Klik op Geschiedenis > Browsegeschiedenis wissen > klik onder Privacy op Browsegegevens wissen.
Zorg in ieder geval dat cookies en andere site plugin-gegevens aangevinkt staat bij het verwijderen.
Storing
Zijn één van bovenstaande problemen niet aan de orde en lukt het inloggen nog steeds niet? Blijft de website ‘hangen’, krijg je een foutmelding of doen zich andere onregelmatigheden voor? Bel dan tussen 9u-12u en 13u-16u met onze afdeling Support: 010 760 1100 of stuur binnen of buiten kantooruren een e-mail naar support@lindenhaeghe.nl.