• Delen:

Stel je vraag aan Lindenhaeghe


Veelgestelde vragen

  • Wanneer je niet kunt inloggen in Mijn Lindenhaeghe is dat erg vervelend. We willen dit graag zo snel mogelijk voor je oplossen. Wij hebben hiervoor een handig stappenplan gemaakt. Zo zie je snel wat je kunt doen om het probleem te verhelpen.

    1. Check je browser

    Mijn Lindenhaeghe werkt niet optimaal wanneer je gebruik maakt van een andere browser dan Internet Explorer, Firefox of Chrome. Heb je problemen met inloggen, wellicht lukt het wél als je een van de genoemde browsers gebruikt.

    Ook het werken met een oudere browserversie kan voor problemen zorgen.

    Zeker weten dat Mijn Lindenhaeghe goed functioneert? Gebruik dan de laatste versie van Chrome.

    2. Verwijder je cookie-geschiedenis

    Cookies worden gebruikt om gegevens vast te houden. Soms zorgen cookies er echter ook voor dat je na een update niet meer kunt inloggen. Verwijder je dan de cookies, dan kun je weer inloggen.

    Cookies verwijderen is niet moeilijk. Bedenk wel dat je na het verwijderen van cookies op sommige sites opnieuw zult moeten inloggen. Hieronder lees je de stappen om cookies te verwijderen voor de drie populairste browsers:

    • Internet Explorer
    • Firefox
    • Chrome

    Internet Explorer

    Ga naar het menu Extra > Internetopties > tab Algemeen. Klik onder Browsegeschiedenis op Verwijderen.
    Let op! Je wilt misschien niet alles verwijderen. Zorg in ieder geval dat ‘Cookies’ aangevinkt staat en klik op Verwijderen.

    Firefox

    Klik op het blokje met 3 streepjes rechtsboven > klik op 'Opties' > selecteer 'individuele cookies verwijderen' > klik op 'Alle cookies verwijderen'.

    Chrome

    Klik op het blokje met 3 streepjes rechtsboven. Klik op Geschiedenis > Browsegeschiedenis wissen > klik onder Privacy op Browsegegevens wissen.
    Let op! Zorg in ieder geval dat cookies en andere site plugin-gegevens aangevinkt staat bij het verwijderen.

    3. Inloggen lukt nog steeds niet | Storing melden

    Lukt het inloggen nog steeds niet, blijft de website ‘hangen’, krijg je een foutmelding of doen zich andere onregelmatigheden voor?

    Bel dan tijdens kantooruren met onze afdeling Support: 030 - 693 23 48 of stuur binnen of buiten kantooruren een e-mail naar support@lindenhaeghe.nl.

    Wil je een storing van de website melden buiten kantoortijd? Stuur dan een bericht (geen vraag) aan onze afdeling ICT via storing@lindenhaeghe.nl.

    We zullen er alles aan doen je zo snel mogelijk te helpen.

    > Voor actuele informatie over onderhoud aan de website of een eventuele storing volg je ons op Facebook.

  • Je kunt jouw opleiding of examen verplaatsen door je direct via de website opnieuw in te schrijven.

    - Vermeld in het opmerkingenveld van het inschrijfformulier: 
    Betreft verplaatsing van opleiding / examen ..... op datum ..... Ik ben akkoord met de kosten conform algemene voorwaarden. 
    - Selecteer bij de betaalmethode de optie: factuur

    Wij zorgen dan dat je alleen een factuur (zonder factuurkosten) ontvangt voor deze verplaatsingskosten, indien van toepassing. De kosten worden bepaald aan de hand van de datum waarop u zich opnieuw inschrijft. Die datum wordt als verplaatsingsdatum gehanteerd.

    Annuleren
    Het annuleren van een opleiding / examen gaat ook conform onze algemene voorwaarden. Je kunt annuleren door een e-mail te sturen naar support@lindenhaeghe.nl. Vermeld in deze e-mail dat je op de hoogte bent van de eventuele kosten die de annulering met zich meebrengt. 

    Overzicht kosten opleiding verplaatsen of annuleren

      Opleiding verplaatsen      Opleiding annuleren 
     Tot 14 dagen voor de startdatum Kosteloos Kosteloos 
     Vanaf 14 dagen en tot 7 dagen voor de startdatum     20 euro 20%
     Vanaf 7 dagen voor de startdatum 40 euro 40%
     Op de startdatum zelf 80 euro 100%


    Overzicht kosten examen verplaatsen of annuleren

      Examen verplaatsen         Examen annuleren      
     Tot 7 dagen voor de examendatum                           Kosteloos Kosteloos
     Vanaf 7 dagen voor de startdatum    40 euro 40%
     Op de examentdatum zelf 60 euro

    100%


    Kijk hier voor onze algemene voorwaarden.

  • Helaas is het niet meer mogelijk om je diploma’s om te wisselen via Lindenhaeghe. Wij zijn momenteel bezig met het afhandelen van de laatste diplomawissels. Aanvullende diploma’s en certificaten kunnen niet meer geüpload worden. De Diploma Wissel Service is niet langer bereikbaar.

    Heb je vragen?
    Bel 030 – 6932348 of per mail: support@lindenhaeghe.nl of bekijk hier onze openingstijden.

Hier komt een bericht.
Een moment geduld a.u.b.

Product verwijderen

Weet u dit zeker?
Nee
Ja
Lindenhaeghe maakt gebruik van cookies voor onder meer Google Analytics en Remarketing doeleinden. Sluiten
Loading page...