Opleidingen klantcontact
Stel de juiste vragen en geef een passend advies-op-maat

Haal meer uit het contact met jouw klant met deze trainingen
-
Titel Categorie
-
Opleiding Client Officer Ook boekbaar met STAP-budget
Klantcontact opleidingen
Voer het juiste gesprek op het juiste moment
Klantcontact
Het eerste contact met een klant is erg belangrijk. Maar het tweede en het derde ook. Weet welk gesprek je op welk moment moet voeren en welke vragen jij je klant kunt, moet of mag stellen. Bekwaam je in het managen van jullie portefeuille en ondersteun je collega's waar nodig. Verbeter je klantgerichtheid met één van onze interessante trainingen.
Client Officer
Nieuw in het assortiment is de Opleiding Client Officer. Met deze 1-daagse opleiding ontwikkel jij je van een binnendienstmedewerker met veel administratieve taken tot de spin-in-het-web voor al het klantcontact.
Over onze trainers
Bij Lindenhaeghe zijn we ervan overtuigd dat het enthousiasme van een trainer aanstekelijk werkt. Daarom staan wij altijd garant voor onze trainers. Zij zijn geselecteerd op enerzijds hun branchekennis en anderzijds hun ervaring met trainen op het gebied van vaardigheden. Ze (her)kennen jouw klant uit hun eigen praktijk en weten moeiteloos de praktijksituatie te koppelen aan de regels die de AFM stelt aan ‘een goed advies’.

Jouw gegevens gebruiken we alleen om je updates te sturen en worden niet aan derden verstrekt. Zie onze privacyverklaring voor meer informatie over hoe we met je persoonsgegevens omgaan.
De wekelijkse nieuwsbrief over Wft/PE-plicht en algemene (financiële) ontwikkelingen Aanvullende informatie over dit interessante onderwerp (max. 5 mails) Eenmalig telefonisch contact n.a.v. mijn interesseLees meer over adviesvaardigheden
Nieuws