030 – 693 23 48

Klantgericht Telefoneren

  • Bilthoven
  • vanaf 29 juni 2020

Maak écht contact met jouw klant.

  • Ervaren trainers
  • Leer van medestudenten
  • Persoonlijke begeleiding
Delen:

Wat leer je tijdens de Training Klantgericht Telefoneren?

De training Klantgericht Telefoneren is geschikt voor iedere professional waarbij het van belang is dat hij/zij via de telefoon een goede relatie weet op te bouwen met (potentiële) klanten. De training is persoonlijk, praktisch en helpt je verder.

Wil jij meer uit je telefoongesprekken halen? Wil jij weerstand kunnen ombuigen? Of wil jij koopsignalen sneller willen herkennen en vooral kunnen benutten? Geef je dan op voor de training Klantgericht Telefoneren. Gedurende één dag leer je de verschillende vraagtechnieken kennen en krijg je inzicht in jouw eigen effectiviteit en klantgerichtheid. Je leert de vraag van de klant te achterhalen om vervolgens in te kunnen spelen op de behoefte. Je manier van communiceren wordt onder de loep genomen waardoor jij na de training weet waar je op moet letten om krachtig en klantvriendelijk over te komen. Je leert om te gaan met weerstand en met klachten en hoe je dit in een ander perspectief kunt plaatsen.


Na de training kun jij op een bondige wijze jouw organisatie introduceren en op een concrete manier het gesprek afsluiten. Je voert op een prettige en resultaatgerichte manier verschillende soorten gesprekken met klanten waarbij je de verschillende vraagtechnieken weet toe te passen. Je bent je bewust van je belemmerende vaardigheden en je kunt deze positief ombuigen zodat je effectief kan reageren.

Future skills

Het menselijk contact is steeds belangrijker. Daarmee kun jij je onderscheiden in de tijd van digitalisering, automatisering en robotisering. Want technologie kent geen emoties en kan daar dus niet op inspelen. Maar jij wel! Leer hoe je aan de telefoon een relatie kunt opbouwen met de klant.

Jouw persoonlijke leerdoelen

Tijdens de training Klantgericht Telefoneren wordt aandacht besteed aan persoonlijke leervragen en spelen we in op de praktijksituatie. Voorafgaand aan de training maak je een online intake waarmee je jouw persoonlijke leerdoelen formuleert. Na de training ga je met een concreet plan van aanpak naar huis. Een aantal weken na de training is er een telefonisch coachmoment waarin jouw bevindingen op basis van je plan van aanpak besproken worden. De coach helpt je verder met de nog lastige situaties.

Valérie Joosten
Valérie Joosten Trainer

Toelichting op de prijs

  • Exclusief btw
    De prijs van dit product is exclusief btw
  • Diverse betaalmogelijkheden
    Mogelijkheid om in 3 termijnen te betalen
  • Toeslag locatie- en arrangementskosten
    Bij dag- of ochtendprogramma € 19,95 | Bij middagprogramma € 9,95
  • Studie- en oefenmaterialen
    Alle materialen worden online klaargezet
Inbegrepen

Wat krijg ik bij deze training?

Je ontvangt het volgende:
Online Leeromgeving

Alle benodigde materialen (en/of opdrachten) vind je hier

Klassikale training

Onze trainers staan voor je klaar

Certificaat van deelname

Na afloop van deze training ontvang je een certificaat van deelname

Coaching na afloop

Tot vier weken na de training kun je vragen stellen aan jouw trainer

Startdata en locaties

Wanneer kan ik beginnen?

Start wanneer jij wilt op centraal gelegen locaties in Nederland

Item startdatum2

Klaar om te bestellen?

Anderen bekeken ook