Iedereen is anders

Doe het op jouw manier

Wat is jouw manier?

  • Delen:

Er is geen algemene handleiding voor persoonlijke ontwikkeling. Iedereen is tenslotte anders. Daarom staat bij Lindenhaeghe Trainingen jouw manier centraal.

Bij Lindenhaeghe trainen we niet alleen mensen, we motiveren en inspireren. Door jezelf te blijven ontwikkelen, ben je namelijk meer ‘in control’. Op de werkvloer en in het dagelijks leven. Daarnaast zit je door persoonlijke ontwikkeling ook beter in je vel, relativeer je makkelijker en leer je sneller. Alles gaat precies zoals jij het zelf voor ogen hebt. The winner takes it all!


  • Filter op

Coachend leidinggeven: waarom je medewerkers de ruimte geeft Blogs - 21 november 2017

  • Delen:

Als leidinggevende ben je soms zo gefocust op resultaat dat je vergeet dat de mensen met wie je werkt het belangrijkste kapitaal zijn. Geen middel, maar een doel. Wanneer je medewerkers meer plezier en vertrouwen in hun werk hebben, raken ze meer gemotiveerd. En daarvan profiteert de hele organisatie.

Lees verder

Speed up your brain: train thuis je hersenen Blogs - 13 november 2017

  • Delen:

Lukt het je bijvoorbeeld nooit om alle mails te beantwoorden? Of moet regelmatig overwerken omdat je inefficient informatie verwerkt? Je bent niet de enige! De laatste decennia is er veel veranderd, maar ons brein is hier nog niet op ingesteld. Gelukkig bestaat er enkele handige tips. 

Lees verder

Effectief beïnvloeden: proactief aan de slag! Blogs - 13 november 2017

  • Delen:

Je kunt in het leven twee dingen doen. Afwachten -  Er komt echt wel een nieuwe uitdaging op je pad, want je ‘verdient’ het tenslotte. Of zelf aan de slag gaan. Effectief beïnvloeden zorgt ervoor dat je wordt opgemerkt. Én tot je recht komt in uiteenlopende situaties.

Lees verder

Klantgericht verkopen: dit verwacht je klant van jou Blogs - 13 november 2017

  • Delen:

Je wilt die nieuwe deal binnenslepen. Of je wilt meer halen uit je bestaande relaties. Dan komt het aan op je skills als verkoper. Over welke kenmerken een goede verkoper anno 2017 beschikt?

Lees verder

Succesvol netwerken: 5 tips om te beginnen Blogs - 13 november 2017

  • Delen:

Netwerken is hét middel om meer uit je verkoop te halen. Maar…alleen als je het op de juiste manier doet. Overval een relatie die je niet of amper kent niet direct met een gelikt verkooppraatje. Succesvol netwerken is kennismaken, vertrouwen wekken en dan pas oogsten. Met de tips hieronder maak je een goede start.

Lees verder

Klantgericht telefoneren: hier doe je het voor Blogs - 06 november 2017

  • Delen:

De ene klant is de ander niet. Maar wie er ook belt, jij zit aan de telefoon en bent dus het visitekaartje van het bedrijf. Met de indruk die je gesprekspartner van jou heeft, valt of staat zijn mening van jouw organisatie. Hoe die mening positief uitvalt?

Lees verder

Binnenkort van start

    19-12-2017

    • Training Effectief CommunicerenDi 19 december 2017, Bilthoven (Midden Nederland)
      Bestellen
      6+
      € 749
    • Training Effectief CommunicerenDi 19 december 2017, Best
      Bestellen
      6+
      € 749
    • Training Effectief CommunicerenDi 19 december 2017, Heerenveen
      Bestellen
      6+
      € 749
    • Training Effectief CommunicerenDi 19 december 2017, Amsterdam
      Bestellen
      6+
      € 749

    Meer inspiratie

    Ervaringen van deelnemers

    Een goede voorbereiding is het halve werk, ook als je moet netwerken!

    Ik heb geleerd dat een goede voorbereiding kan leiden tot meer resultaat als het gaat om netwerken. Voorafgaand aan een netwerkbijeenkomst wil ik concrete doelen stellen. Wat wil ik bereiken, en wie wil ik sowieso gesproken hebben? Dit betekent ook dat ik vaker uit mijn comfortzone zal moeten stappen. Actief de interactie aangaan, dat werkt pas echt!
    Lees verder

    Klantgericht verkopen? Dat heb je zelf in de hand!

    Binnen mijn vakgebied wordt er steeds meer om klantgerichtheid gevraagd. Ik heb mij aangemeld voor deze training, om voor mijzelf te kunnen vaststellen of ik hierin nog vorderingen kon maken. Het aannemen van een commerciëlere houding en kunnen inspelen op de behoeften van de klant, dat waren mijn persoonlijke leerdoelen.
    Lees verder

    Een grote groep mensen toespreken? Geen probleem!

    In de toekomst wil ik mij minder druk maken over wat mensen eventueel van me kunnen denken als ik voor hen sta. Het mooie is dat de toehoorder niet weet wat jij wilt vertellen. Vergeet je iets? Dan is dat geen probleem, want zij weten het toch niet!
    Lees verder
    Hier komt een bericht.
    Een moment geduld a.u.b.

    Product verwijderen

    Weet je dit zeker?
    Nee
    Ja
    ;
    Lindenhaeghe maakt gebruik van cookies voor onder meer Google Analytics en Remarketing doeleinden. Sluiten
    Loading page...