5 vragen aan Supportmedewerker Rajini

28-06-2022

Nieuws

Rajini afdeling Klantsupport

Rajini (32) werkt sinds enkele maanden op de afdeling Klantsupport van Lindenhaeghe. Ze houdt van de drukte daar en schakelt graag snel maar neemt ook de tijd om zaken voor klanten uit te zoeken. Het leverde haar onlangs een leuke verrassing op.

5 vragen aan deze sympathieke Supportmedewerker.

Een leuke verrassing? Vertel!
Rajini: ‘Er was ergens iets misgelopen en een klant had daar last van. Ik heb toen uitgezocht wat er gebeurd was, ik heb het uitgelegd en opgelost. Deze mevrouw had een examen gemist en dat kon ze nu inhalen. Ineens stond er een doos op mijn bureau met een mok erin. ‘Bedankt!’ stond erop. En: ‘Je bent geweldig!’ En mijn naam was ook nog eens goed geschreven! Superleuk.’

Nou, dat is zeker leuk! Dat doe je goed!
Rajini: ‘Tja, ik help graag mensen en zoek graag dingen uit. Maar het is vooral de afwisseling die het werk bij Klantsupport leuk maakt. Klantcontact, telefonische ondersteuning, administratie, inschrijvingen verwerken, het is dynamisch en divers.’

Je kwam binnen in een hectische periode, hoe was dat?
Rajini: ‘Dat was inderdaad pittig. De PE-periode liep op zijn eind en dat bracht heel veel reuring met zich mee. Maar ik heb juist daardoor heel snel en heel veel geleerd. Soms ging ik de hele organisatie door op zoek naar het antwoord. Ik moet wennen aan de relatieve rust nu, ik houd van drukte!’

Hoe ziet jouw dag bij Lindenhaeghe eruit?
Rajini: ‘Ik neem mijn koffie van onderweg mee naar mijn werkplek. Dan ga ik meteen de lijn in. Ik wil dat de teller die aangeeft hoeveel mensen er bellen op nul staat, want dan staat er niemand in de wacht Dat is mijn doel. Lunchen doen we met het team om de beurt. ’s Middags kijk ik welke zaken ik ga oppakken. We zijn met z’n vijven bij klantsupport en wisselen werkzaamheden af.’

Waar wil je naar toe groeien?
Rajini: ‘Doe mij nog maar wat puzzels erbij. En een stukje planning. Daar word ik blij van. Ook privé. Als er een feestje of een bruiloft is, word ik als eerste gebeld!’

Speciaal voor de lezers van onze nieuwsbrief stelde Rajini een top 3 veelgestelde vragen samen.

1 Alles over Mijn Online Leeromgeving
https://www.lindenhaeghe.nl/service-en-contact/mijn-online-leeromgeving


2 Welk PE-examen moet ik halen?
https://www.lindenhaeghe.nl/service-en-contact/welke-opleiding-training-past-bij-mij/ben-ik-verplicht-pe-examen-te-doen


3 Hoe kan ik een opleiding of training verplaatsen of annuleren?
https://www.lindenhaeghe.nl/service-en-contact/mijn-opleiding-training/kan-ik-een-opleiding-training-verplaatsen-of-annuleren