030 – 693 23 48

Een goed gesprek

Wat maakt een gesprek een goed gesprek? Durf je als adviseur écht het gesprek met de klant aan te gaan en wil je gezien worden als partner? En hoe doe je dat in een telefonisch verkoopgesprek?

  • Praktisch en toepasbaar
  • Op maat met aandacht voor de ontwikkelingen binnen eigen werkgebied
  • Leren van elkaar
Delen:
Algemeen

Over Een goed gesprek

Hoe creëer je in deze onzekere tijden toch het juiste gevoel en speel je in op commerciële kansen bij je klant? Hoe haal je zelf meer plezier uit deze verkoopgesprekken waardoor het resultaat van het gesprek beter wordt. Wat kun je doen om je klant te verrassen in het gesprek, waardoor het niet zomaar een verkoopgesprek is, maar een gesprek met een gezamenlijk doel?

Wij weten op basis van onze jarenlange ervaring wat het effect is van een goed (telefonisch) gesprek. Directe en gerichte training en/of coaching on en of the job, gericht op het goede gesprek.

Juist omdat we nu niet meer alleen face-to-face met elkaar in gesprek zijn wordt het belang van een goed (telefonisch) gesprek nog belangrijker.

Deze training kan heel goed digitaal worden verzorgd, toegankelijk vanuit elke werkplek en leren van elkaar. En juist omdat je zelf ook niet bij elkaar bent, kun je het geleerde direct ervaren. We geven deze training ook op (eigen) locatie. Oefenen en leren met en van elkaar om zo ook het face-to-face gesprek naar een hoger niveau tillen. Met de combinatie van beide leervormen geeft deze training in korte tijd complete en toepasbare handvaten voor alle vormen van klantgesprekken.

De inhoud van de training

  • Leren luisteren en de juiste behoeften te inventariseren
  • Leren hoe het gesprek breder in te zetten
  • Meer lef tonen in een (verkoop)gesprek, door juiste, brede en kritische vragen te stellen
  • Voorbereiding van een goed gesprek
  • Opbouw van een goed gesprek
  • Crossselling en intergraal advies
  • Meer gebruik maken van eigen kennis en expertise. Durf!


Wat u verder nog moet weten over deze training

Zeer praktische, op maat voor gemaakte training waarbij op een leuke en interactieve manier met het team gewerkt wordt. Toegespitst op de specifieke wensen, behoeften en situatie van het team en de medewerkers.

Lindenhaeghe heeft uitstekende trainers in huis
Lindenhaeghe heeft uitstekende trainers in huis

Anderen bekeken ook