030 – 693 23 48

E-Learning Wft Zorg Extra

Studeer waar en wanneer het jou uitkomt voor het Wft-examen met handige e-learning en praktische samenvatting.

  • Digitaal thuisstudiepakket
  • Adaptief leren in de vorm van Slim Leren
  • Extra trainingsvideo’s
Delen:

Over de prijs

  • Exclusief btw
    De prijs van dit product is exclusief btw
  • Studie- en oefenmaterialen
    Alle materialen worden online klaargezet
  • Diverse betaalmogelijkheden
    Mogelijkheid om in 3 termijnen te betalen
  • Persoonlijke Leerroute
    Benodigde materialen vind je in jouw online Leerroute
Studiemateriaal

Wat krijg ik bij deze opleiding?

Je ontvangt:
Slim leren

Adaptief leren in de vorm van Slim Leren

Oefenexamen(s)

Inclusief feedback op de antwoorden

Extra vaardigheidstraining

2 gratis vaardigheidsvideo’s

Online Leeromgeving

Alle benodigde materialen (en/of opdrachten) vind je hier

Examen

Jouw Examen Wft Zorg Extra

Waar bestaat het Examen Wft zorg Extra uit?
Het Examen Wft Zorg wordt digitaal afgenomen. Je hebt 90 minuten de tijd om de 34 vragen te beantwoorden. De vragen zijn onderverdeeld in: 14 vragen kennis en begrip, 18 vragen vaardigheden en competenties en 2 vragen professioneel gedrag. De slaaggrens is landelijk vastgesteld op 68%.

Wanneer moet je het examen aanvragen?
We adviseren je om zo snel mogelijk, bij voorkeur binnen een week na het afronden van de E-learning, examen te doen. Plan het examen direct in bij het boeken van de E-learning Wft Zorg.

Slaag je voor het Examen Wft Zorg, dan ontvang je het diploma Adviseur Zorg.

Meer over de Wft modulestructuur

Klantcontact

module Klantcontact

De digitale module Klantcontact is speciaal ontwikkeld voor zorgadviseurs die verder kijken. Met Wft Zorg Extra beschik je als professional niet alleen over de vakinhoudelijke kennis, maar ook over de juiste vaardigheden op het gebied van klantcontact. Volg Wft Zorg Extra en je hebt een streepje voor!

Wft Zorg Extra wordt mede mogelijk gemaakt door onze opleidingspartner Philipse Business School, de specialist op het gebied van (erkende) training en opleiding op het gebied van klantcontact. Philipse Business School is onderdeel van Het Kennishuis voor Klantcontact.

Reviews

Anderen geven deze opleiding een 6,0

8 Anica Dannenberg

Ik vond het heel prettig dat er online een samenvatting stond en niet de hele map. Dus ik heb eerst de map geleerd, daarna naar de samenvatting gekeken en toen de vragen gemaakt. Ik vond vooral de vragen erg goed en leerzaam!
Wat ik erg fijn zou vinden is dat er een extra optie is om alle vragen van het hele wft in een keer te kunnen maken. Want nu moet je heel vaak doorklikken en dan kom je bij de vragen, maar deze had ik al een keer gemaakt, dus dan zie ik welk antwoord ik daarvoor had gegeven. Dus het zou heel fijn zijn als alle vragen nogmaals te maken zijn aan het eind van de module.

5 Karin de Nijs

Online training komt niet goed overeen met het werkelijke examen. De casussen in het proefexamen zijn veel korter en eenvoudiger dan de vraagstelling in het echte examen waar soms wel 3 bijlagen bijzitten en waar een hele lap tekst bij zit. Groot minpunt

Meer reviews

Anderen bekeken ook

Klaar om te bestellen?