Service en contact
Kun je het antwoord op jouw vraag niet vinden? Wij helpen je graag verder. Je kunt mailen naar support@lindenhaeghe.nl of bellen naar 030 – 693 23 48 (tussen 9u-17u). Heb je vragen over de fusie? Kijk op fusie.lindenhaeghe.nl.
Service en contact

Mijn subsidieaanvraag is afgekeurd. Wat nu?

Heb jij bericht ontvangen dat jouw subsidieaanvraag is afgekeurd? Dan kan het zijn dat het budget voor de aanvraagtermijn op is, of dat jij mogelijk niet voldeed aan de basisvoorwaarden. Je zit uiteraard nergens aan vast.

Is jouw aanmeldingsbewijs ook in de volgende aanvraagtermijn nog geldig? Dan laten wij jouw aanmelding staan en kun jij in de volgende aanvraagtermijn opnieuw een aanvraag indienen bij het UWV. Uiteraard is het aan te raden om goed na te gaan of je aan alle voorwaarden voldoet en de aanvraag direct bij aanvang van de aanvraagtermijn in te dienen.

Is jouw aanmeldingsbewijs niet meer geldig in een volgende aanvraagtermijn? Dan annuleren wij jouw aanmelding. Je kunt er dan voor kiezen om opnieuw een STAP-aanmelding te plaatsen via Lindenhaeghe en opnieuw een aanvraag in te dienen bij het UWV. Ook zou je er uiteraard voor kunnen kiezen om de opleiding of training via de reguliere wijze te boeken en deze zelf te financieren. Je maakt dan geen gebruik van het STAP-budget.

Heb jij een vraag over de afwijzing van je STAP-subsidieaanvraag? Neem dan contact op met het UWV. Lindenhaeghe heeft geen invloed op de toe- of afwijzing van jouw aanvraag door het UWV

Veelgestelde vragen: STAP-regeling
Terug naar service en contact