Service en contact
Kun je het antwoord op jouw vraag niet vinden? Wij helpen je graag verder. Je kunt mailen naar support@lindenhaeghe.nl of bellen naar 030 – 693 23 48 (tussen 9u-17u). Heb je vragen over de fusie? Kijk op fusie.lindenhaeghe.nl.
Service en contact

Ik wil mijn aanmelding wijzigen. Wat nu?

Het kan natuurlijk voorkomen dat je je hebt aangemeld voor een opleiding of training met gebruikmaking van het STAP-budget, maar dat jij deze niet meer op de gekozen datum kunt volgen. Hoe jij de datum van de aanmelding kunt wijzigen, is afhankelijk van of het STAP-budget al dan niet is toegekend aan jou:

Het STAP-budget is nog niet aan mij toegekend
Wanneer je nog geen bevestiging hebt ontvangen dat jouw STAP-subsidieaanvraag is goedgekeurd, volg je het volgende stappenplan:

  • Neem contact op met onze Supportafdeling via 030 6932348 en bespreek de wijziging.
  • Jouw huidige STAP-aanmelding wordt door ons geannuleerd.
  • Meld je opnieuw aan voor een opleiding of training naar keuze via de ‘Bestel met STAP’-button.
  • Dien opnieuw een subsidieaanvraag in met het STAP-aanmeldingsbewijs via het UWV STAP-portaal.


Het STAP-budget is al aan mij toegekend
Wanneer je een bevestiging hebt ontvangen dat jouw STAP-subsidieaanvraag is goedgekeurd, volg je het volgende stappenplan om jouw aanmelding te wijzigen:

  • Neem contact op met onze Supportafdeling via 030 6932348 en bespreek de wijziging.
  • Je geeft zelf de wijziging door via de 'stel je vraag'-functie van het UWV STAP-portaal. Let op; alleen de datum van de opleiding of training kan gewijzigd worden.
  • Wij ontvangen graag van jou een bewijs of screenshot dat de wijziging in het UWV STAP-portaal is doorgevoerd. Wij zullen vervolgens de wijziging bevestigen en je overplaatsen naar de training op de gewenste plaats/tijd.

Veelgestelde vragen: STAP-regeling
Terug naar service en contact