Service en contact
Kun je het antwoord op jouw vraag niet vinden? Wij helpen je graag verder. Je kunt mailen naar support@lindenhaeghe.nl of bellen naar 030 – 693 23 48 (tussen 9u-17u). Heb je vragen over de fusie? Kijk op fusie.lindenhaeghe.nl.
Service en contact

Ik heb een andere datum/locatie/opleiding geselecteerd bij het indienen van de subsidieaanvraag. Wat nu?

De opleiding die jij selecteert bij het indienen van de subsidieaanvraag in het UWV STAP-portaal dient exact overeen te komen met de opleiding die vermeld staat op jouw STAP-aanmeldingsbewijs. Wanneer jij in het UWV STAP-portaal een andere datum, locatie op opleidingstitel selecteert, dient er een herstelactie plaats te vinden.

Wat moet je nu doen?
Zelf hoef jij nu geen directe actie te ondernemen. Lindenhaeghe ontvangt vanzelf van het UWV de bevestiging van de subsidieaanvraag en constateert dat deze niet overeenkomt met de oorspronkelijke aanmelding. Er wordt dan gekeken of herstel van de aanmelding mogelijk is. Hierover ontvang je vanzelf bericht van ons. Houd er rekening mee dat dit enkele weken kan duren. Uiteraard zal je wel van ons bericht ontvangen vóór de start van jouw opleiding.

Veelgestelde vragen: STAP-regeling
Terug naar service en contact