- Wft
- PE
-
Opleidingen
- Opleidingen
-
Financiele opleidingen
- Financiele opleidingen
- Adviesvaardigheden
- A-Opleidingen
- Compliance en CDD
- Credit Management
- Echtscheidingsadviseur
- Erkend Financieel Adviseur EFA | SEH
- Estate Planner
- Financieel Planner
- Future Skills for Financials
- Hypothecair Planner
- Klantcontact & binnendienst
- Vermogen en Beleggen
- MiFID
- Neurolinguïstisch Programmeren (NLP)
- Schuldhulpverlener
- Zakelijke financiering
- Bekijk alle Financiele opleidingen
- PE SEH | PE SHV | PE FFP
- Examens
- Permanent Actueel
- Persoonlijke Ontwikkeling
- Incompany
- STAP
Service en contact

- Home
- Service en contact
- Mijn Online Leeromgeving
- Ik heb problemen met inloggen
Ik heb problemen met inloggen
Wanneer je niet kunt inloggen in de Online Leeromgeving of wanneer je geen toegang hebt tot je oefenexamens, is dat erg vervelend. We lossen dit graag zo snel mogelijk voor je op. Wij hebben hiervoor een handig stappenplan gemaakt, zie hieronder. Zo zie je snel wat je kunt doen om het probleem te verhelpen.
Voordat je het stappenplan gaat gebruiken, is het handig dat je beschikking hebt over jouw wachtwoord. Heb je dit niet of weet je het niet meer? Kijk dan hier.
1. Check je browser
De Online Leeromgeving werkt niet optimaal wanneer je gebruik maakt van een andere browser dan Internet Explorer, Firefox of Chrome. Heb je problemen met inloggen, wellicht lukt het wél als je een van de genoemde browsers gebruikt.
Ook het werken met een oudere browserversie kan voor problemen zorgen.
Zeker weten dat de Online Leeromgeving goed functioneert? Gebruik dan de laatste versie van Chrome.
2. Verwijder je cookie-geschiedenis
Cookies worden gebruikt om gegevens vast te houden. Soms zorgen cookies er echter ook voor dat je na een update niet meer kunt inloggen. Verwijder je dan de cookies, dan kun je weer inloggen.
Cookies verwijderen is niet moeilijk. Bedenk wel dat je na het verwijderen van cookies op sommige sites opnieuw zult moeten inloggen. Hieronder lees je de stappen om cookies te verwijderen voor de drie populairste browsers:
- Internet Explorer
- Firefox
- Chrome
Internet Explorer
Ga naar het menu Extra > Internetopties > tab Algemeen. Klik onder Browsegeschiedenis op Verwijderen.
Let op! Je wilt misschien niet alles verwijderen. Zorg in ieder geval dat ‘Cookies’ aangevinkt staat en klik op Verwijderen.
Firefox
Klik op het blokje met 3 streepjes rechtsboven > klik op 'Opties' > selecteer 'individuele cookies verwijderen' > klik op 'Alle cookies verwijderen'.
Chrome
Klik op het blokje met 3 streepjes rechtsboven. Klik op Geschiedenis > Browsegeschiedenis wissen > klik onder Privacy op Browsegegevens wissen.
Let op! Zorg in ieder geval dat cookies en andere site plugin-gegevens aangevinkt staat bij het verwijderen.
3. Inloggen lukt nog steeds niet | Storing melden
Lukt het inloggen nog steeds niet, blijft de website ‘hangen’, krijg je een foutmelding of doen zich andere onregelmatigheden voor? Bel dan tijdens kantooruren met onze afdeling Support: 030 - 693 23 48 of stuur binnen of buiten kantooruren een e-mail naar support@lindenhaeghe.nl.
Wil je een storing van de website melden buiten kantoortijd? Stuur dan een bericht aan onze afdeling ICT via storing@lindenhaeghe.nl.
We zullen er alles aan doen je zo snel mogelijk te helpen.
> Voor actuele informatie over onderhoud aan de website of een eventuele storing volg je ons op Facebook.
Overige vragen: Mijn Online Leeromgeving
- Hoe vraag ik een nieuw wachtwoord aan?
- Ik heb problemen met inloggen
- Hoe krijg ik mijn Permanent Actueel Status op 100%
- Hoe werkt Mijn Online Leeromgeving/ wat is een Leerroute?
- Waar vind ik mijn cursistennummer?
- Hoe maak ik een Mijn Online Leeromgeving-account aan?
- Waar vind ik Mijn Certificaten?