Ik heb problemen met inloggen

Wanneer je niet kunt inloggen in Mijn Lindenhaeghe is dat erg vervelend. We willen dit graag zo snel mogelijk voor je oplossen. Wij hebben hiervoor een handig stappenplan gemaakt. Zo zie je snel wat je kunt doen om het probleem te verhelpen.

1. Check je browser

Mijn Lindenhaeghe werkt niet optimaal wanneer je gebruik maakt van een andere browser dan Internet Explorer, Firefox of Chrome. Heb je problemen met inloggen, wellicht lukt het wél als je een van de genoemde browsers gebruikt.

Ook het werken met een oudere browserversie kan voor problemen zorgen.

Zeker weten dat Mijn Lindenhaeghe goed functioneert? Gebruik dan de laatste versie van Chrome.

2. Verwijder je cookie-geschiedenis

Cookies worden gebruikt om gegevens vast te houden. Soms zorgen cookies er echter ook voor dat je na een update niet meer kunt inloggen. Verwijder je dan de cookies, dan kun je weer inloggen.

Cookies verwijderen is niet moeilijk. Bedenk wel dat je na het verwijderen van cookies op sommige sites opnieuw zult moeten inloggen. Hieronder lees je de stappen om cookies te verwijderen voor de drie populairste browsers:

• Internet Explorer
• Firefox
• Chrome

Internet Explorer

Ga naar het menu Extra > Internetopties > tab Algemeen. Klik onder Browsegeschiedenis op Verwijderen.
Let op! Je wilt misschien niet alles verwijderen. Zorg in ieder geval dat ‘Cookies’ aangevinkt staat en klik op Verwijderen.

Firefox

Klik op het blokje met 3 streepjes rechtsboven > klik op 'Opties' > selecteer 'individuele cookies verwijderen' > klik op 'Alle cookies verwijderen'.

Chrome

Klik op het blokje met 3 streepjes rechtsboven. Klik op Geschiedenis > Browsegeschiedenis wissen > klik onder Privacy op Browsegegevens wissen.
Let op! Zorg in ieder geval dat cookies en andere site plugin-gegevens aangevinkt staat bij het verwijderen.

3. Inloggen lukt nog steeds niet | Storing melden

Lukt het inloggen nog steeds niet, blijft de website ‘hangen’, krijg je een foutmelding of doen zich andere onregelmatigheden voor?

Bel dan tijdens kantooruren met onze afdeling Support: 030 - 693 23 48 of stuur binnen of buiten kantooruren een e-mail naar support@lindenhaeghe.nl.

Wil je een storing van de website melden buiten kantoortijd? Stuur dan een bericht (geen vraag) aan onze afdeling ICT via storing@lindenhaeghe.nl.

We zullen er alles aan doen je zo snel mogelijk te helpen.

> Voor actuele informatie over onderhoud aan de website of een eventuele storing volg je ons op Facebook.

Hier komt een bericht.
Een moment geduld a.u.b.

Product verwijderen

Weet u dit zeker?
Nee
Ja
Lindenhaeghe maakt gebruik van cookies voor onder meer Google Analytics en Remarketing doeleinden. Sluiten