Service en contact

Heeft u een vraag of een opmerking? We helpen u graag!
Coronanieuws
(Hoe) Kan ik mijn training of examen omzetten of verplaatsen

De coronacrisis stelt ons allemaal voor uitdagingen. Uiteraard nemen wij hierin ook onze verantwoordelijkheid. Wij stellen ons flexibel op als het gaat om het verplaatsen of omzetten van een examen of een training.

Training/opleiding en/of examen verplaatsen

De volgende uitzonderingen gelden op onze algemene voorwaarden:

  • Een opleiding/training of examen verplaatsen in verband met klachten of quarantaineplicht of omdat je in contact geweest bent met iemand die positief getest is, kan kosteloos tot uiterlijk 3 werkdagen voor de startdatum/dag van het examen. Een training omzetten naar een Virtual Classroom kan ook kosteloos tot uiterlijk 3 werkdagen voor de startdatum. Je kunt dit zelf doen; zie de alinea ‘Hoe verplaats je jouw training en/of examen’.
  • Vindt de opleiding/training of het examen binnen 3 (werk)dagen plaats en kun je niet deelnemen door klachten of quarantaineplicht, of ben je in contact geweest met iemand die positief getest is, neem dan contact op met onze Supportafdeling: 030 – 6932348


NB. Bovenstaande geldt alleen voor verplaatsen. Bij een annulering gelden altijd onze algemene voorwaarden.

Hoe verplaats je jouw training en/of examen of hoe zet je een training om naar een Virtual Classroom-variant?

Een verplaatsing is in feite een nieuwe boeking van hetzelfde product: ga naar de website, kies hetzelfde (!) examen, de training of opleiding (of Virtual Classroom-variant) en plan deze opnieuw in op een nieuwe datum. Doorloop het bestelproces en kies bij het afrekenen voor ‘factuur’ als betalingsoptie. Zet in het opmerkingenveld ‘Omzetting examen/training [oorspronkelijke datum] i.v.m. [reden]’. Wij zorgen voor de verwerking/verrekening aan de achterkant.

Let erop dat je hetzelfde product boekt bij een verplaatsing.

Wanneer dit ertoe leidt dat er te weinig mensen in de klassikale training overblijven, kan het zijn dat de oorspronkelijke training omgezet wordt naar een Virtual Classroom of verplaatst wordt.

Let op bij het kiezen van een andere examenlocatie!
Je kunt een examen niet verplaatsen naar een andere locatie op 'dezelfde dag'. Het is dus niet mogelijk een examen dat op maandag in plaats X afgenomen zou worden te verplaatsen naar diezelfde maandag in plaats Y. Dit geeft een 'error' bij DUO, waar de examens geregistreerd worden. Je kunt het examen wel 'bestellen' via onze site, maar het kan vervolgens niet ingeboekt worden bij DUO. We kunnen dat op dit moment helaas niet anders inregelen en vragen je daarom hier rekening mee te houden. Onze excuses voor het ongemak.

Vragen
Wij kunnen ons voorstellen dat je vragen hebt. Onze Veelgestelde Vragen worden daarom regelmatig geüpdatet. Daarnaast onderhouden wij een Nieuwsfeed op onze homepage. Heb je toch nog vragen? Dan kun je uiteraard contact met ons opnemen.

Wil je ons bellen? Dat kan. Wij zijn telefonisch bereikbaar tijdens kantooruren. Wel kan het voorkomen dat we minder goed bereikbaar zijn. Je kunt daarom het beste een e-mail sturen.

Vragen over het virus?

Wil je meer weten over het virus? Kijk dan op de website van het RIVM.