30e AM-dag schrijft geschiedenis

30-03-2022

Nieuws

30e AM-dag

Eindelijk was het dan zover. We ‘mochten’ weer! Voor het eerst kwam de markt weer samen op een échte locatie, tijdens een écht event. De 30e AM-dag schreef geschiedenis door zich op de toekomst te richten. Met de thema’s ‘Inspiration, Innovation, Interaction’ sloeg het nieuwsplatform voor financials een brug tussen banken, verzekeraars en het intermediair. Het leverde een bijzonder geslaagde dag op.

Dagvoorzitter Welmoed Sijtsma stond bij de opening even stil bij de speciale gelegenheid door de aanwezigen - die uit gewoonte toch redelijk ‘op afstand’ van elkaar waren gaan zitten - de tijd te geven om ‘live’ kennis met elkaar te maken. Vanuit Lindenhaeghe raakten we direct in gesprek met een professional die nét zijn drie PE’s afgerond had. ‘Ik was wel een beetje laat’, gaf hij toe, ‘maar voor mij werkt dat!’

‘Voor mij werkt dat’. Een veelzeggende uitspraak die ook perfect aansloot bij het verhaal van Jos Burgers over klanten en het overtreffen van verwachtingen. ‘Als je erin gelooft, gaat het werken’, aldus Burgers die op geheel eigen wijze vertelde hoe we onze dienstverlening kunnen verbeteren door ‘fans’ aan ons te binden en zo ons merk te versterken. Heerlijk om weer eens in een zaal te zitten met leuke en inspirerende sprekers.

Naast de plenaire sprekers – heel mooi was ook het verhaal van documentairemaker Ruben Terlou - waren er gedurende de dag meerdere interessante sessies te volgen. Thema’s als schadepreventie, duurzaamheid, PSD2 en Inkomensrisico’s kwamen voorbij. Ook mooi was dat er nieuwe onderwerpen als hybride werken en advies bij geldzorgen door corona op de agenda stonden.

Het was, alles bij elkaar, een mooie en gevarieerde dag op een mooie locatie. En ja, het was in de De Fabrique af en toe even zoeken, maar hé, we klagen niet! We mochten weer! En zoals bij alles wat je een tijdje niet gedaan hebt: het is soms even zoeken.