Customer Journey Mapping

Ga actief aan de slag met je eigen customer journey map en optimaliseer de beleving van jouw klant.

Boek direct

Header man stoel hip
Beeckestijn

Customer Journey Mapping

Ga actief aan de slag met je eigen customer journey map en optimaliseer de beleving van jouw klant.

Hoe creëer je een effectieve en memorabele klantbeleving? Waar zit de klant eigenlijk op te wachten? Hoe creëer je onderscheidend vermogen? Hoe zorg je ervoor dat klanten langer blijven, meer kopen en je positief aanbevelen? Customer journey mapping is een onmisbaar instrument om op eenduidige wijze antwoord te vinden op bovengenoemde vragen.

  • Innovatief, inspirerend & persoonlijk
  • Pas je nieuwe kennis direct toe in de praktijk
  • Voor professionals, door professionals


Na afloop van de training weet je hoe je beleving van jouw klanten kunt optimaliseren én heb je een eerste stap gezet met je eigen customer journey map.

Je leert:

  • De laatste ontwikkelingen op het gebied van verkrijg- en kanaalpreferenties van consumenten
  • De touchpoints van jouw klanten en (klant)processen in kaart te brengen
  • De klantbeleving op de verschillende touchpoints inzichtelijk te maken
  • De ideale customer journey te schetsen en de klantbeleving te optimaliseren
  • Hoe je toegevoegde waarde kunt bieden op de relevante momenten
  • Beter inspelen op de wensen en behoeften van de klant


Wat je verder nog moet weten:

  • 1-daagse training
  • Te volgen op verschillende locaties of via online classroom


> Klik hier om direct te boeken