CRM Strategie

Leer hoe je een succesvolle CRM strategie opzet en implementeert zodat je meerwaarde levert aan klanten.

Boek direct

Header man stoel hip
Beeckestijn

CRM Strategie

Leer hoe je een succesvolle CRM strategie opzet en implementeert zodat je meerwaarde levert aan klanten.

CRM is veel meer dan een systeem. Strategische CRM draait om het leveren van meerwaarde aan klanten en daarmee waarde voor de organisatie. CRM doelstellingen kunnen zijn: klantwaarde verhogen, churn verminderen of klanttevredenheid bij grote klanten structureel te verbeteren. Maar hoe kom je tot een CRM strategie en zorg je voor een succesvolle implementatie?

  • Innovatief, inspirerend & persoonlijk
  • Pas je nieuwe kennis direct toe in de praktijk
  • Voor professionals, door professionals


Na afloop van deze training weet je hoe je CRM strategisch in je organisatie inzet en meer waarde creëert voor de klant én voor je organisatie.

Je leert:

  • Wat er nodig is voor een succesvol customer relationship management
  • Een klantenbestand analyseren en segmenteren op basis van klantwaarde
  • Een CRM strategie te bedenken
  • De randvoorwaarden voor implementatie van de CRM strategie
  • Een CRM business case op te stellen

Wat je verder nog moet weten:

  • 1-daagse training
  • Te volgen op verschillende locaties of via online classroom


> Klik hier om direct te boeken