Leerlijn Adviesvaardigheden

Leerlijn Adviesvaardigheden
-
Titel Categorie
-
Aan de slag met (Wft) Hypothecair Krediet Ook boekbaar met STAP-budget
-
Training kennis en vaardigheden bij Vermogensadvies Ook boekbaar met STAP-budget
-
Klantspecifiek adviseren & vastleggen Ook boekbaar met STAP-budget
-
Klantgericht Telefoneren Ook boekbaar met STAP-budget
-
Klantgericht Verkopen Future Skills
-
Opleiding LEAN Yellow Belt voor financials Ook boekbaar met STAP-budget
-
Opleiding Client Officer Ook boekbaar met STAP-budget
-
Opleiding Client Officer Schade Ook boekbaar met STAP-budget
-
Analyseren Jaarcijfers Ook boekbaar met STAP-budget
-
E-Learning Dutch Mortgage Market E-Learning
Over onze Leerlijn Adviesvaardigheden
Stel de juiste vragen en geef een passend advies-op-maat
Kennis versus vaardigheden
Als het gaat om borging van kennis, loopt de financiële sector voorop. Geen enkele andere branche kent zo'n stevig en dichtgetimmerd vakbekwaamheidsmodel als de financiële branche. Naast wettelijke (Wft) opleidingen, is er een keur aan bovenwettelijke opleidingen te volgen waarbij het veelal draait om verdieping van het vak.
Vaardigheden zijn echter minstens zo belangrijk. Hoe zorgt jij dat je de juiste vragen stelt, hoe komt jij tot de kern van de zaak en hoe leg jij een advies op de juiste manier vast.
Client Officer
Nieuw in het assortiment is de Opleiding Client Officer. Met deze 1-daagse opleiding ontwikkel jij je van een binnendienstmedewerker met veel administratieve taken tot de spin-in-het-web voor al het klantcontact.
Over onze trainers
Bij Lindenhaeghe zijn we ervan overtuigd dat het enthousiasme van een trainer aanstekelijk werkt. Daarom staan wij altijd garant voor onze trainers. Zij zijn geselecteerd op enerzijds hun branchekennis en anderzijds hun ervaring met trainen op het gebied van vaardigheden. Ze (her)kennen jouw klant uit hun eigen praktijk en weten moeiteloos de praktijksituatie te koppelen aan de regels die de AFM stelt aan ‘een goed advies’.

Jouw gegevens gebruiken we alleen om je updates te sturen en worden niet aan derden verstrekt. Zie onze privacyverklaring voor meer informatie over hoe we met je persoonsgegevens omgaan.
De wekelijkse nieuwsbrief over Wft/PE-plicht en algemene (financiële) ontwikkelingen Aanvullende informatie over dit interessante onderwerp (max. 5 mails) Eenmalig telefonisch contact n.a.v. mijn interesseGratis Masterclass 'Omgaan met emotie in klantgesprekken'
We merken dat steeds meer bedrijven in de financiële sector te maken krijgen met klanten die onzeker of onrustig worden naarmate de coronacrisis voortduurt. In deze Masterclass, bestaande uit vier filmpjes, geven wij als opleider samen met onze communicatie-expert Astrid Dijk verschillende tips: Hoe ga jij om met de emoties van je klant tijdens de verschillende soorten gesprekken.
Lees meer over adviesvaardigheden
Nieuws